Om mig

Mitt foto
Pugilistisk Poet och Fanatisk Romantiker...

fredag, augusti 12, 2005

Natten

Den här natten skulle ha varit en ångestnatt... Nersupen och svartsjuk trodde jag att jag skulle ligga och skaka under en Mara... Skrikande som en nyfödd på väg mot ett krematorium...

Men så icke...Det är lugn här, vila, snart sömn...

Denna natt är en gåva...Jag var ganska säker att just denna natt skulle bli min sista natt...Att avdagatagandet skulle varit klart innan gryningen...Så som denna natt blev....Så är den en gåva...

Jag kommer att få sova inatt...Det var längesedan...Jag kommer att få sova och drömma on Världens Ursprung...

Jag kommer att vakna imorgon med skallen full av ord och drömmar om etthundra vackra kvinnor som tvättar vid en strand någonstans

Den här natten blev inte den Förgörare som vi båda visste måste komma om vi fortsatte in på Den stigen... Men vi fortsatte inte...Vi stannade och höll om varann och lät vårt tal förklara för oss och stjärnorna...Vi blev Friare och Närmare...

Tack L

0 kommentarer: