Om mig

Mitt foto
Pugilistisk Poet och Fanatisk Romantiker...

tisdag, augusti 30, 2005

Idiot

Idag muttrar jag. Och kalla mig själv idiot. Jubelidiot. Alkolås måste införas på All kommunikationsutrustning. Nu. När jag inte muttrar och kallar mig idiot så spelar jag Led Zeppelin på vansinnigt hög volym. Ety riffet i Whole Lotta Love är världens bästa riff. I alla fall idag.

Imorgon är det den första september. Då kommer jag att vara lite glad. Hösten börjar då. Enligt min tideräkning. Vädret skiter jag i. Då är den här svettiga djävulssommaren officiellt slut. Må den fara i frid till helvetet.

Nån slags jävla residualångest i skallen. För mycket kemi. Åt helvete för mycket kemi. Låg som en sten på en sjöbotten. ”Quite lucky to be alive though” som Bob Dylan sa.

Helig höst. Det ska bli en Helig Höst. Som motpol till den här vidriga sommaren. Jag ska aldrig mera leva på det där sättet.

0 kommentarer: