Om mig

Mitt foto
Pugilistisk Poet och Fanatisk Romantiker...

söndag, december 26, 2004

Prata med sig själv

Baby don´t you holler, baby don´t you shout…Bejbi…För det är där vi är…Allihop...Vid hörnet...Och väntar på Mannen...Sen må han eller hon ta sig vilket jävla uttryck som helst...Vi kommer att stå här och vänta...Som pavlovska hundar med dregel i mungipan...Och vänta...Lydiga små soldater...För allt vi behöver är ju Bara En Fix...Bara En Fix till...Sen kommer allt att bli bra...Sen kommer allt att flyta...Sen kommer allt att bli solsken...Glass och ballonger och solsken....

Det är skit...Riktig skit alltsammans...Det är skit...Ren oförfalskad skit som flyter i våra vener...

Spåren i Min skalle är gitarriff...Kommer alltid att vara...Har alltid varit...Gitarriff...Dissonanta så att Ni aldrig ska veta åt vilket håll Min Mössa är vänd...

Men det är inte därför jag hatar...Jag hatar för att Ni slutat tänka...För att ni slarvar bort all den vävnad ni ändå har i skallen...Det är Icketanken jag hatar...Inte er...Jag har aldrig hatat er...

0 kommentarer: