Om mig

Mitt foto
Pugilistisk Poet och Fanatisk Romantiker...

lördag, juli 16, 2005

Lår

Skam över den som inte hyllar kvinnan....!....Piller och spiritus är min drog dujour...Det och grönt senchaté...Till detta en vacker Jensenpipa stoppad med Peterson University Flake....Sålunda är jag i ett mycket lite nirvana...Dock kemiskt....Men även kemiska nirvanan är nirvanan...Man tar vad man får...

Lår är skulpturer som vaktar hemligheten...

Patetik, jag vet...Manlig patetik ävenledes...Men va fan...Det är ju allt jag har...Min patetsiska tanke om dessa hemilghetens väktare...Således är patetiken inget annat än jag...Och jag står ut med att vara patetisk....Jag står till och med ut så mycket att min utståndelse i sig dödar all patetik och döper den till hjältemod...

Min skalle svänger fram och åter till den musik jag njuter i afton...Den store Chet Baker som talar om att vi är födda att vara blåa...Så så är det....

Ni fnittrar åt mig...En gigantisk man som sitter försvarslös och försöker tala om för er vad ni är för honom...Ni fnittrar, fnissar, stundom även gapskrattar....Men det är OK...Jag har breda axlar...Jag kan ta det...

Piller gör så jag ska sova...Piller ska göra mig lugn...Piller gör inget annat än att få mig att skrika efter era lår, efter era hemligheter...Bara efter er....För att få höra en enda stavelse som bara är min...

Allt detta stavas ensamhet...Men det gör mig inget...Det är inte sällskapet jag söker....Utan ensamheten tillsammans med någon...Det är en himmelsvid skillnad.......

Jorden snurrar om och om igen...Jupiter svävar sin bana med omedveten majestätik....Vi vet om dem....Men vi känner ingen av dem...

Så för att avsluta...Jag är en man av många ord...Jag kan dem alla....Framlänges och baklänges...Trots detta finns det inget annat sätt att säga det....: Jag börjar bli kär i henne............Jag börjar bli kär...I henne....

0 kommentarer: