Om mig

Mitt foto
Pugilistisk Poet och Fanatisk Romantiker...

tisdag, juli 26, 2005

Jag

Nu lägger jag av...Lägger ner, spikar igen, drar för...Fuck Off...Jag vill inte ha fler käftsmällar...Två på lika många dagar...Nu lägger jag av...

Ett stort och gott hjärta har jag...För mig är det värdefullt...För alla andra verkar det inte vara värt ett skit...

Jag slåss mot bitterhet och cynism varenda dag...Och fastän världen fortsätter pissa kubikmetrar på min arma skalle så tänker jag aldrig låta de två spökena vinna...Detta är något mycket värdefullt hos mig som ni inte vill se...

Ni får leka utan mig...Jag är slut, pantad, kalkad och såld...Låt mig vara...Lämna mig ifred...

Jag är en passionerad man...Lågmält passionerad förvisso...Men ändå passionerad...Min kroppshydda må påminna om en gorilla parad med en stridsvagn...Men denna kropp är ändå en man...En man som älskar och känner så mycket...För mycket...Jag må se för djävlig ut...Men mina tankar är mycket vackra...Trots allt detta är jag bara en lavoar för er...En ryggdunk och ett tack är uppenbarligen allt jag kan förvänta mig...I bästa fall...

Men jag behöver mer...Mycket mer...Och ni slänger bara bort allting ni har på sådana som inte förtjänar det...På mig vore det inte bortslängt...Men...Som sagt...Jag är trött nu...Jag orkar inte försöka förstå det där längre...Vill ni mig något så sitter jag här...

Låt mig nu ruttna ifred...

0 kommentarer: